torsdag 3 april 2014

En liten prinsessa

Min brorsdotter är en liten flicka som gillar att göra sig fin. Då tyckte jag denna Magnoliastämpel passade. Har som vanligt på sistone målat henne med Distress Markers.
På fjärilspappret stämplade jag även en lindansös och ordet charming i kanten på  motivets papper. 

Jag skar ut en ram av spellbinders die fleur de lis. En die dom jag inte alls var nöjd med när jag köpte. Men när man gör så här med den blir den mycket meta smäcker och tynger inte ner tycker jag.


Spetsen har jag färgat in lite med distressen Brushed Cordoroy och fäst ett hjärta och en nyckel-charm i rosetten som jag knutit tillsammans med scrappers floss.


I min silikonform har jag gjutit en liten krona med Mod Podge som är som limstavar som används i limpistol. Den är sedan infärgad oxå med ja just det Brushed Cordoroy! :-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar