söndag 3 april 2016

Fishing a Happy birthday!

Graphic 45! Vilka galet snygga papper de  har. Brukar ju oftast använda stämpelmotiv på mina kort men den här gången behövde jag vara snabb. Så jag fiskade upp detta ur mitt hav av papper. Jag blev helt förälskad i det här arket med olika tropiska motiv och de här fiskarna tyckte jag passade till födelsedagsbarnet. Sen letade jag efter papper i svart, brunt och oranget och med distinkta mönster.


Dessa hittade jag i min låda för pappersrester och i en goodiebag som man får när man checkar in på Pyssloteket. Det är roligt att plocka sånt tycker jag - det brukar stimulera till direkt användning. Jag har använt papperssugrör från TIGER.

Stämpeln är från ett clearstampark från Joy craft. Den passar helt klart min torra humor med ordvitsar! :-D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar