söndag 9 mars 2014

We'll be friends until forever, just you wait and see

Mo Manning har designat den här söta stämpeln som får pryda kortet till bästa vännen. Har färglagt det med Distresspennor vilket jag fortfarande känner mig som en klåpare på men blir peppad av pysselvännerna Lia och Diana.


Stämpeln har en text till sig; "we'll be friends until forever, just you wait and see". Just nu kan jag absolut inte hitta den texten och nojjar över att jag råkade slänga den när jag klippte ut motivet från gummiarket. Ibland e jag lite förvirrad. Hursomhelst är det ibland att "kill your darlings". Tycker texten på tekannan blev hur bra som helst. Tekannan är en die från Joy Craft. Texten från arket Sweet Kids från Crafty Secrets clear stamps.


Såg någon på nätet som hängt ut tags från en tekanna och liftade förstås den söta idén.

Sen var det bara pynta kvar.
😊

Så här blev det färdiga kortet:

Älskar min vän. Hoppas hon älskar kortet!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar