måndag 4 maj 2015

Vänner på livets stig och vänner att sitta i lusthus med

Sarah Kay är ett av mina favoritmärken på stämplar. När jag var liten fanns hennes bilder på brevpapper anteckningsblock, suddigum mm. Så blir lite nostalgisk när jag pysslar med dem. 
:-) Fast de är lite pilliga att måla måste jag erkänna.

Min vän älskar oxå Sarah Kay så valet blir givet till hennes födelsedag. Tycker om att jag köpte lusthuset, (Spellbinders).Lite stort och galet kanske men jag gillar kort med trädgårdstema ju och roligt att dekorera med blomstergirlander (Memory Box) Att sitta med en vän och dela intresset kring Scrap och kortmakeri, det är verkligen att vara i ett LUSThus!!
Textstämpeln är från Whimsy stamps. Egentligen en ticket men jag klippte lite i den. Just det. Sista gången ni ser dessa små fjärilar på mina kort. Pappret var inte ens tjockt men efter lååång och trogen tjänst gick den lilla rosa fjärilspunchen sönder. Buhuu! Tur att jag har en ersättning (se förra inläggets små fjärilar). 

Flaggan är ett kul köp. Magnolia dies är ju rätt dyra, men fyndade när en Scrapvän bytte hobby. (Hu så hemsk tanke - byta??!! :-0 )



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar