måndag 4 maj 2015

Till slut helt enkelt

Det här motivet har legat länge! Har varit sur på det! Har blängt på det! Hur kan en stämpel så söt vara så svår att få till???Tänkte kasta det. Men jag gillar inte att kasta... Så jag gav målningen en omgång till. Pill pill pill. Med vanliga akvarellfärger denna gång. Kommer inte ihåg om det var grundat med distressmarkers eller akvarell men nu fick jag iaf till det som jag ville. 

Och så kom jag på en enkel design. För jag tänkte att nu när jag äntligen blev klar med målningen kan det väl inte ligga och vänta på att jag blir klar med kortet. Blev jättenöjd med detta CAS-inspirerade kort. 

Det ska till en vän som är konvalescent ett tag och behöver lite pepp! 
Stämpeln är från Crafty Secrets. Hunden urklippt från ett papper. ( nu är jag på jakt efter en sådan stämpel - blev helt kär) Frimärke och text från Whimsy. Mina älskade moln är såklart med när allt stämmer. (Memory Box) Dem och mitt magnoliastaket är förmodligen mina mest använda dies. 

1 kommentar:

  1. Ibland kan det verkligen vara svårt att få till en motiv, men det här blev ju jätte fint. Det lönar sig att vara uthållig!

    SvaraRadera