torsdag 3 januari 2013

Litet äpple satt på en gren

Min pyssliga moster fick detta kort. Vi pysslar ihop ibland ( för sällan dock - det är ju så kul!) och pappret är bergis ett jag fick av henne... Återigen en Whimsy Wee stämpel från 2012 års julkollektion. Den är stämplat på en diecut från Marianne design. Önskar jag hade den, men även den är snyltcuttad från moster. :-)

Jag gillar stämplar som inte är jättetomtiga utan lite mer vintriga, det kanske märks. Grenarna är från Magnolia Doohickey dies. Fågeln är den ofta använda från Memory Box.

Jag har använt glossy accent gör att få lite 3D känsla på vissa ställen. Extra coolt blev det att göra på god-jul texten "have yourself a merry little christmas" som är ett klipp från ett papper bara. Allt för att flasha till det för en som kan det där m pyssel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar