lördag 24 september 2016

Jag älskar vackra blommiga papper

Goddagens!
Med det här lilla prinsesskortet vill jag visa några av de underbara papprena som gömmer sig i pappersblocken i Instilas sortiment där även detta blogginlägg finns på http://instila.se/info/inspirationssidan/På sista tiden har det fullkomligt rasat in underbara pappersblock som jag villhöver ett efter ett. En hel del finns i beställningssortimentet. Jag tror jag måste göra en räd till där. Men två av dem jag använt nu finns att beställa direkt.

Den vita spetsliknande bården, Filling die christmas border, är en ny favorit-die från Nellie Snellen. En annan ny favorit är murgröneslingan.


Ah! Underbart att skapa med dessa papper!!

Tjingeling från Pyzzlot som nu är redo att gå på fyraårskalas

Material från Instila:






Papper till murgröna 

Oval ram






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar