lördag 29 september 2012

Liten växer

E är ofta med mig och pysslar numera. han älskar att "veba", dvs veva på cuttlebuggen. Ibland har han nya idéer om vad jag borde veva fram. En båt tycker han. Det får jag köpa! Säger jag och blir sugen på Marianne Designs båtar....

Nu fyller liten 2 år och det får förstås bli ett kort med mycket att peka på och prata kring. Bollen, hunden, luftballongen.... Jag visade kortet när det var klart. Då öppnade han kortet, tittade på den tomma sidan och sa: "måste skriva" Ja, såklart måste mamma skriva något gulligt i kortet också! Älskade unge, han vet precis hur det ska va'!

Sarah Kays stämplar blir alltid så söta. Lite pilliga att måla, väl värt besväret. Detta är Jean-Luc playing ball with Claude. Passar till en lekfull liten kille.

Den är målad med promarkers och satt i en Spellbinders die. Bakom är det en Tim Holtz medaljong. De små diesen är från Memorybox utom bladen och hjärtat som är Cherry Lynn respektive Provocraft. Papprena är ur förrådet! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar