tisdag 25 september 2012

Lilypad dreams

"Hur många kort har du gjort nu?" undrar maken när jag stått länge och väl och påtat vid köksbänken. "bara ett" svarar jag "men vissa kort vill man ju pilla lite extra med". Och när sonen fått en liten kusin är det ju ett sånt kort man vill strössla lite extra kärlek på.

Lika fantastiskt varje gång ett litet barn kommer. Det är värt lite extra pyssel! Och mödan betalar sig, det här blev jag oxå väldigt nöjd med.

Hade lite problem med pappersvalet först, men tycker det landade bra. Tror att det är Maja Designs rosenpapper i bakgrunden. Stansarna är från Magnolia (tagen), Nellie Snellen (fyrkanten) och Memory Box (hjärtat)

Stämpeln heter Lilypad dreams, från Belles 'n whistles. De kommer inte tryckas mer tydligen. Lite synd tycker jag, för visst är de söta!?

Men än finns det exemplar kvar på bl.a. Mikaelas Scrapin och Scrapbruket och nu reas de ut. :-) nej jag är inte sponsrad men jag nämner gärna mina favoritbutiker. :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar