söndag 21 augusti 2016

Pretty in pink

En kollega fyllde år i augusti och vi skulle fira. Det var lite kort om tid, så då är man glad över sin låda med alla färdigmålade motiv. Kollegan älskar rosa så valet föll på denna. Tror att den är från Sweet Pea stamps. Jag tycker den är helt underbar.  
Papprena tror jag att jag kan ha fått gratis på Pyssloteket vid incheckning där. Sedan har jag fäst en underbar bred spets bakom motivet. Plötsligt blev jag förtjust i metallblommorna efter att jag länge undrat hur jag skulle använda dem på ett fint sätt. De små vita blommorna kommer från ett band som jag klippt isär. Min favoritdie från Tattered lace "just for You" lyfter alltid ett kort till nya höjder. Sist  fäste jag lite tilltrasslat band nertill. Måste måla den här stämpeln snart igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar