lördag 23 februari 2013

To My beautiful Sister!

Det har blivit väldigt mycket Kenny K på sistone, men de är ju väldigt roliga att måla, och om man inte vill ha ett pluttigt och gulligt kort passar de ofta bättre än andra märken. Gjorde ju dessutom rejäla Kenny K kap på mellandagsrean i olika webbutiker och utökade med bl.a. denna "Bling Baby".

Här har jag använt mig av restpapper som legat ganska långt ner i arkivet och som känts omöjliga att få till. Men med distresser och Tim Holtz infärgningsverktyg och Distress Stains i Picket Fence kan man ändra intrycket av pappret mycket. Jag gillar sådana utmaningar för mig själv! Har även stämplat in med Tim Holtz Grunge stämplar - de är enormt användbara!

Swirlen är en die från Joy Craft. Stjärnorna överblivet pynt från nyår. Punchinella som jag bestämt mig för att ta slut på men som räcker väääääldigt länge. Textstämplarna är Prima eller Inkadinkado, kommer inte riktigt ihåg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar