lördag 13 oktober 2012

Autumn beauty

Efter drygt en veckas sjukdom får väl detta betraktas som ett första friskhetstecken.

Jag brukar ju göra så att jag målar motivstämplar, ett par stycken, en kväll. En annan kväll cuttlar jag och komponerar kortet och till slut sitter jag och sätter ihop en två-tre kort samtidigt. Det blir hyfsat effektivt på så sätt. Och det var det sista momentet jag orkade med idag. Puh vilken dunderinfektion jag och maken åkte på.

Den här stämpeln köpte jag från Beeswax stämplar i USA för massa år sedan, men inte blivit riktigt nöjd med min användning av den. Förrän nu!!

I kombination m ett par stämplar från Crafty Individuals siktade jag på ett riktigt höstljuvligt kort. Diesen är från Tim Holtz, Memory box och Marianne Design.

Kortet ska till en kär vän som snart fyller år. Hon är en av de första som beställde kort av mig och är en sån där vän som får en att växa genom tilltro och uppmuntran. Hon förtjänar därför lite extra pilligt kort med fönster och ficka för tag:en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar